miércoles, 23 de enero de 2013

Ignasi Candela da su versión sobre el artículo de SOMCrevillent

A raíz de la nota publicada por SOMCrevillent de ayer sobre  Ignasi Candela, desde aquí nos pusimos en contacto con él para saber su versión de los hechos. Él ha querido contestar al artículo de ayer. A continuación:


Sempre he pensat que el rigor amb la realitat ha de ser clau per a fer qualsevol tipus d’afirmació. És a dir, saber què es diu, de quina manera es diu i per a què es diu mostren fins a quin grau d’honestedat es té amb la realitat.
Dic açò, perquè m’he quedat perplex de com a partir d’un simple "M’agrada" has deduït tot el que has deduït. Podríem utilitzar la paraula imaginació creativa, com a mot més adequat per a les teues afirmacions. I, podríem també, deixar-ho com una simple anècdota més. Però, sincerament, crec que hi ha un transfons molt preocupant en el teu article d’imaginació creativa. No solament és imaginar, per ser suaus, sinó que hi ha una clara intenció de difamació cap a la meua persona, i a més a més, un intent de dir com tots els polítics som iguals.
A la primera qüestió, la difamació, explica’ns com d’un M’agrada dedueixes tot açò. Jo et done la meua versió. Hem de tenir cultura democràtica suficient per a alegrar-nos de que hi haja gent que pregunte i participe, com ha estat el cas del meu amic. Ja que pense, que necessitem un canvi polític que situe la honestedat i la participació en el centre de l’activitat política. És per això, que davant de la pregunta del meu amic, Sito, he polsat m’agrada a la seua pregunta.
A la segona qüestió, sóc igual que tots els polítics o faig com tots ells, et pregunte si tinc alguna cosa en comú amb aquells polítics que tenen comptes en Suïssa, o estan immersos en casos de corrupció, o si s’han enriquit a costa de la seua posició política. Segons tu, em semble a Barcenas, Camps, la família Pujol, a la gent dels EROs d’Andalusia, etc.
A més a més, malgrat possiblement no t’ho cregues, jo si pense que hi ha gent que no pertany a eixa casta política. Perquè
segons pense jo, no hi ha una classe de polítics sinó, més bé, polítics de distinta classe. 
Nosaltres som gent que no privatitzem serveis públics per a que es precaritzen i facen negoci en detriment del benestar púlic, i en benefici dels quatre amiguets de sempre de qui ja saps.

Del que si pots estar segur, es de que m’alegre molt de que el govern del PP a Crevillent haja rectificat en el cas de les dades d’Aquagest, i ens haja fet cas a nosaltres.
Ignasi Candela
Como es natural, SOMCrevillent no comparte en su totalidad la visión del político y en unas horas contestará y aclarará. 

SOMCrevillent

1 comentario:

  1. No ho entenc...primer fas l'article i després et poses en contacte amb ell?¿? això no es fa abans de publicar res?

    ResponderEliminar