viernes, 7 de noviembre de 2014

Se presenta en público Guanyem Crevillent con buena acogida de público



Este dijous en Crevillent i amb una sala abarrotada s’ha presentat en públic la plataforma Guanyem Crevillent que vol ser un punt d’encontre de ciutadans disposats a unir-se de manera assembleària per a recuperar la política i que siga la gent qui impulse el canvi necessari en Crevillent.

L’assemblea ha transcorregut de forma dinàmica mentre la gent ha pogut donar la seua opinió de la situació actual i de quina manera la població pot auto-organitzar-se per desbancar el PP i fer polítiques socials que vertaderament afavorisquen a la gran majoria. En la votació ha sigut unànime la postura de que es necessària la presentació d’una candidatura que fugint de les sigles i de les lluites partidistes, represente la suficient majoria per fer que el poble entre dins les institucions sense convertir-se en un partit polític tradicional.

S’ha acordat entre els assistents convocar per a dins de dos setmanes una nova assemblea on es debatrà un manifest i les línies bàsiques de la plataforma, en eixe moment serà quan s’encete una campanya d’avals per les xarxes socials per a donar suport a la candidatura de Guanyem Crevillent. I es que de l’assemblea s’ha acordat que si s’aconseguixen els suficients avals de gent per a impulsar Guanyem, es convertirà en realitat, perquè es vol partir del suport popular i que depenga de la gent si és necessària la constitució d’esta candidatura.

Des de Guanyem Crevillent s’ha reforçat la idea de que es partix per a guanyar i no per a ser un grup polític més entre els ja existents, per això dependrà de la implicació individual de cada crevillentí que açò arribe a ser possible.

Per a seguir tota la informació sobre Guanyem Crevillent es pot seguir a partir de les xarxes socials com Facebook amb el nom “Guanyem Crevillent”. Aquí serà on es pengen el manifest i els punts a treballar en la següent assemblea de dins de dos setmanes.
A guanyar!


(Castellano)

Este jueves en Crevillent y con una sala abarrotada se ha presentado en público la plataforma Guanyem Crevillent que quiere ser un punto de encuentro de ciudadanos dispuestos a unirse de manera asamblearia para recuperar la política y que sea la gente quien impulse el cambio necesario en Crevillent.

La asamblea ha transcurrido de forma dinámica mientras la gente ha podido dar su opinión de la situación actual y de qué manera la población puede auto-organizarse para desbancar al PP y hacer políticas sociales que verdaderamente favorezcan a la gran mayoría. En la votación ha sido unánime la postura de que es necesaria la presentación de una candidatura que huyendo de las siglas y de las luchas partidistas, represente la suficiente mayoría para hacer que el pueblo entre en las instituciones sin convertirse en un partido político tradicional.

Se ha acordado entre los asistentes convocar para dentro de dos semanas una nueva asamblea donde se debatirá un manifiesto y las líneas básicas de la plataforma, en ese momento será cuando se inicie una campaña de avales por las redes sociales para dar apoyo a la candidatura de Guanyem Crevillent. Y es que en la asamblea se ha acordado que si se consiguen los suficientes avales de gente para impulsar Guanyem, se convertirá en realidad, porque se quiere partir del apoyo popular y que dependa de la gente del pueblo si es necesaria la constitución de esta candidatura.

Desde Guanyem Crevillent se ha reforzado la idea de que se parte para ganar y no para ser un grupo político más entre los ya existentes, para ello dependerá de la implicación individual de cada crevillentino que esto llegue a ser posible.

Para seguir toda la información sobre Guanyem Crevillent se puede seguir a partir de las redes sociales como Facebook con el nombre "Guanyem Crevillent". Aquí será donde se cuelgue el manifiesto y los puntos a trabajar en la siguiente asamblea de dentro de dos semanas.
A ganar!



Guanyem