martes, 5 de mayo de 2015

Compromís considera que el turisme ha de ser un pilar fonamental del creixement econòmic de la localitat

Des de la formació ecosocialista consideren que el turisme a Crevillent està infravalorat, fomentant-lo sols quan són les nostres festes locals, festes d’interés turístic nacional i internacional.

Compromís vol deixar clar que sense renunciar a elles, el govern municipal ha d’apostar per la creació d’una estratègia en aquesta matèria que sitúe a Crevillent com a referent turístic entre les localitats de la comunitat autónoma.

Davant la situació en què es troba la nostra localitat, des de Compromís, s’apunta a la possibilitat de que el turisme siga un pilar fonamental per fer reviure l’economia local. Per a Aitana Mas, candidata nº2 de la formació, “Estem acostumats a que en quant a turisme l’activitat siga pràcticament nula perque l’Alcalde no creu en aquest sector però nosaltres entenem que pot ser un punt de partida d’estudi perfecte tenint en compte les característiques del nostre poble”.

Continua l’actual regidora dient que “l’ADL no pot ser un simple difussor de fullets, ni anar uns dies a FITUR o pagar 120€ al trimestre per eixir en una revista que no té un gran abast. Des de Compromís veiem que hem de treballar en aquest tema, millorar allò que ja està fent-se quan són les nostres festes però sobretot començar a incorporar a l’espectre turístic qüestions com la tecnología, el comerc local, la cultura o l’esport, fent esforços també en la millora de la imatge del casc urbà. Estem perdent la possibilitat de posicionar-nos com una marca forta i fer reviure lo nostre, les nostres costums, les nostres alfombres, la nostra història. Tenim museus, tenim un patrimoni arqueològic magnífic i una serra envejable, comencem a posar en valor aquestes coses, comencem a plantejar-nos de què volem viure perquè el que no pot ser és continuar amb els barços creuats”.

Compromís exposa que tota l’activitat coral, l’associacionisme musical amb referents en el món de les bandes, les famoses festes de Moros i Cristians i la Setmana Santa així com events esportius com la San Silvestre o la nostra gastronomía són uns elements interesants i potents a l’hora de construir una marca atractiva associada al turisme i a Crevillent.

Conclou Aitana Mas afegint que, “Crevillent ha de saber què vol ser de gran, començar a despertar i ser conscient de les seues possibilitats. Hem de vitalitzar la nostra economía i sobretot construir el futur del nostre poble i nosaltres tenim molt clar que amb la diversitat d’actractius que tenim, Crevillent pot establir les bases cap a una nova aposta, un nou repte que és fer del nostre poble un referent turístic cultural, esportiu, festiu i gastronòmic”.

Compromís